Voor Gemeente Eindhoven zijn wij op zoek naar een Technisch Data Invoer Vastgoed.
Jouw rol
De afdeling vastgoed binnen het cluster Ruimtelijk Economische Opgaven is verantwoordelijk voor:
- Het exploiteren, beheren en onderhouden van 468 gemeentelijke gebouwen; nieuwbouw, verbouw en verduurzaming van onze gebouwen;
- Huisvestingsvraagstukken waar gezien de groeiende stad een toenemende behoefte is aan maatschappelijke voorzieningen.
De afdeling vastgoed bestaat uit 2 teams: portefeuillemanagement en bouw & onderhoud. Het team portefeuillemanagement bestaat uit portefeuillemanagers, een matchmaker, vastgoedeconomen, proces- en informatiemanagement en backoffice medewerkers. Gezien de groeiende opgave is binnen dit team behoefte aan ondersteuning op het gebied van (technische) data invoer, verwerking en actualisatie. Mede gezien de implementatie van een module wet- en regelgeving van ons vastgoedsysteem. Deze ondersteuningsbehoefte heeft betrekking op onderstaande punten:
- Je ondersteunt de informatiemanager met het op orde houden van de data in het vastgoedsysteem Planon;
- Je zorgt voor de invoer van technische gegevens voor het implementeren van een nieuwe module in het vastgoedsysteem Planon op het gebied van wet- en regelgeving;
- Je zorgt voor het up-to-date houden van wet- en regelgeving documenten;
- Je actualiseert de financiële gegevens van onze gebouwen (WOZ, verzekeringen, boekwaarde) in het vastgoedsysteem Planon;
- Je zorgt voor de invoer van de demarcatielijsten (verplichting huurder vs verhuurder) in het vastgoedsysteem Planon;
- Je ondersteunt in de totstandkoming van dashboards in PowerBI;
- Je ondersteunt bij het in kaart brengen van processen binnen de afdeling Vastgoed.
Hoe maak jij het waar?
- Je hebt een (net) afgeronde mbo4/hbo opleiding;
- Kennis van een vastgoedsysteem is een pré;
- Je hebt interesse en/of ervaring op het gebied van invoer van data in combinatie met techniek;
- Je hebt oog voor detail en bent zorgvuldig;
- Je hebt een pro-actieve houding, bent constructief en kunt oplossingsgericht denken en werken om de gestelde (afdelings-)doelen te bereiken;
- Je kunt goed samenwerken en kan daar waar nodig presteren onder tijdsdruk;
- Je hebt een flexibele- en dienstverlenende instelling en staat ervoor open om nieuwe dingen te leren en jezelf te ontwikkelen;
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp-opdracht. Graag spreken we de geselecteerde kandidaten op dinsdagmiddag 14 januari.
Aanvullende informatie:
- Graag het cv in het NL aanleveren
- Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus z.s.m. een geschikte kandidaat aan;
- Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 8- eind van de Gemeenten cao;
- Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt.
- Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
- Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar).
- Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe via de Portal. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
- Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u deze opvragen bij inhuur@eindhoven.nl;
Planning
Graag spreken we de geselecteerde kandidaten op dinsdagmiddag 14 januari.
Interesse? Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Reactietermijn
Je sollicitatie dient uiterlijk **19 december 2025** om 08.00 uur door ons te zijn ingediend, voorzien van een motivatie (waarin wordt toegelicht hoe aan de eisen en gunningscriteria wordt voldaan) en twee referenties. Wij ontvangen je gegevens graag minimaal één werkdag vóór de sluitingsdatum.