Omschrijving gemeente Zaltbommel:
Werken bij de gemeente Zaltbommel
(https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.
Opdracht
De gemeente zoekt een ervaren en verbindende professional voor de rol van senior beleidsmedewerker RO. Als senior beleidsmedewerker ben je bezig met de begeleiding van initiatieven en planologische procedures, de beoordeling van legalisatievraagstukken in het kader van handhaving, lever je input voor omgevingsvisie en omgevingsplan en adviseer je de intake- en omgevingstafel, coaching van (junior) beleidsmedewerkers.
– Begeleiding van initiatieven en planologische procedures;
– Beoordeling legalisatievraagstukken in het kader van handhaving;
– Coaching van (junior) beleidsmedewerkers;
– Input leveren voor omgevingsvisie en omgevingsplan- Adviseren intake- en omgevingstafel.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker RO;
3. Aantoonbare werkervaring als senior beleidsmedewerker RO bij een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring met opstellen van college- en raadsvoorstellen, adviesrapporten en beleidsstukken.
Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met de huisvesting van internationale werknemers (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (30punten);
6. Aantoonbare werkervaring met coördineren van projecten binnen de fysieke leefomgeving (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de nieuwe Omgevingswet (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (10 punten).
Competenties
– Stevige en zakelijke gesprekspartner, in staat om anderen te overtuigen en indien nodig weerstand te overwinnen;
– Verbindend optreden tussen keten- en kernpartners, inwoners en vakspecialisten, zowel in als extern;
– Coachen en motiveren;
– Communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
– Creatief;
– Flexibel;
-Helikopterview;
-Lef;
– Klantgericht;
– Overtuigingskracht;
– Politiek-bestuurlijke sensitiviteit;
– Resultaatgericht;
– Samenwerkingsgericht;
– Zelfstandig.
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 17 juni 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 16 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.