Opdrachtgever
Gemeente Aalten
Aan de rand van de Achterhoek, vlak bij de Duitse grens ligt de gemeente Aalten. Rijke cultuurhistorie, een veelzijdig woningaanbod, ruime onderwijsvoorzieningen en een actief (sport)verenigingsleven maken Aalten tot een ideale plek om te wonen, werken en recreëren. Dit alles in een groene en landelijke omgeving. De gemeente bestaat uit de 2 hoofdkernen Aalten en Dinxperlo, het vestingstadje Bredevoort en de kleine kernen Barlo, De Heurne, Haart, Lintelo en IJzerlo.
Ruim 180 medewerkers zetten zich in om onze 27.000 inwoners een prettig woon- en werkklimaat te bieden. Hierbij zijn durf, omgevingsbewustzijn, ondernemen, verantwoordelijkheid en zelfontwikkeling de kerncompetenties. We werken hard aan optimalisering van de dienstverlening en zijn volop in ontwikkeling. Door de relatief kleine organisatie zijn de lijnen kort en heerst er een open en informele sfeer.
Opdracht
- Als gebouwenbeheerder ben je verantwoordelijk voor het totale onderhoud en beheer van de gemeentelijke gebouwen. Denk hierbij aan het opstellen van meerjarenonderhoudsplanningen, jaarplannen en actualisaties en de uitvoering hiervan;
- Conform het inkoopbeleid (aanbestedingsregels) van de gemeente Aalten vraag je offertes uit, beoordeel je deze en ben je verantwoordelijk voor de gunning;
- Je draagt er zorg voor dat onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd, gecontroleerd en worden opgeleverd;
- Je adviseert bij bouwkundige aanpassingen, renovaties, uitbreidingen of nieuwbouw van maatschappelijk vastgoed;
- Je bent verantwoordelijk voor het actualiseren van Energielabels, wet milieubeheer (o.a. EML-lijsten; EED audit), NEN 3140, legionella beheer en overige verplichte keuringen;
- Je bent verantwoordelijk voor de projectleiding of aansturing van een externe projectleider, tijdens de bouwkundige uitvoering;
- Verder ben je verantwoordelijk voor de onderhouds- en energiebudgetten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker gebouwenbeheer.
Gunningscriteria
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker gebouwenbeheer (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met bouwkundig- en installatietechnisch onderhoud (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken. Maak dit aantoonbaar door middel van minimaal 2 concrete en duidelijke voorbeelden (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met verduurzaming (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Je denkt in oplossingen;
– Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
– Je bent flexibel en communicatief vaardig;
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 12 januari 2026 08:30.
Interesse? Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Je sollicitatie dient uiterlijk 7 januari 2026 om 09.00 uur door ons te zijn ingediend, voorzien van een motivatie (waarin wordt toegelicht hoe aan de eisen en gunningscriteria wordt voldaan) en twee referenties. Wij ontvangen je gegevens graag minimaal één werkdag vóór de sluitingsdatum.