Managementsecretaresse

december 2, 2025
2500 - 3900
Application ends: december 11, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Als managementsecretaresse bij gemeente Halderberge houd jij de boel draaiende. Je zorgt voor een foutloze agenda voor onze managers en denkt hierbij altijd een aantal stappen voorruit. Deze rol staat open tot 1 februari 2026.

Zo maak je het verschil

Samen met je directe collega’s ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer van onze 7 teammanagers. Je houdt overzicht, denkt vooruit en weet precies wat er nodig is om het werk van jouw manager en het team makkelijker te maken. Je regelt afspraken, bereidt overleggen voor, houdt deadlines scherp in de gaten en zorgt dat acties niet blijven liggen. Ook ondersteun je bij leuke en belangrijke momenten, zoals teamdagen, opleidingen of een bloemetje voor een collega.

Jouw meerwaarde

Jij houdt van regelen, schakelen en aanpakken. Binnen het Managementsecretariaat werk je nauw samen met je collegas. Je bent resultaat- en oplossingsgericht en denkt altijd een stap vooruit. Discretie en vertrouwen zijn voor jou vanzelfsprekend. Je voelt goed aan wat er speelt en weet precies wanneer je moet schakelen. Verder:

  • Beschik je over een mbo-niveau 4 diploma richting managementassistent of directiesecretaresse;
  • Heb je ervaring met het managen van meerdere, complexe agenda’s;
  • Outlook, Office 365 en Teams hebben geen geheimen meer voor jou.

Ons aanbod

Je komt terecht in een betrokken team, waar je helemaal jezelf kunt zijn en de vrijheid krijgt om het beste uit jezelf te halen. Je kunt rekenen op je collegas en er heerst een goede mix tussen werk en gezelligheid. Inschaling salarisniveau schaal 7. Het betreft een tijdelijke functie voor tot 1 februari 2026.

Deze functie is niet geschikt voor een zzper of dergelijke doorleenconstructie.

De gemeente Halderberge

Medewerkers van de gemeente Halderberge kunnen snel inspelen op veranderingen. We kennen korte lijnen tussen het gemeentebestuur en de organisatie waar veel eigen inbreng op prijs gesteld wordt. Er hangt een informele sfeer en we denken niet in problemen, maar in oplossingen. Er is veel ruimte om de werkzaamheden naar eigen inzicht uit te voeren. Onze kernwaarden klantgerichtheid, flexibel en lerend, helpen ons daarbij.

Verplichte eisen (eisen vanuit functie & opdrachtgever)

  1. Opleiding: MBO-niveau 4 diploma richting managementassistent of directiesecretaresse.

  2. Ervaring: Ervaring met complex agendabeheer.

  3. ICT-vaardigheden: Goede kennis van Outlook, Office 365 en Teams.

  4. Dienstverband: Kandidatuur moet in loondienst zijn; zzpers of doorleenconstructies zijn niet toegestaan.

  5. Beschikbaarheid: In staat om te starten per de gevraagde startdatum en beschikbaar voor 36 uur per week.

Gunningscriteria (kwalitatieve en gewenste competenties)

  1. Resultaatgerichtheid: Kan doelen efficiënt behalen en acties opvolgen.

  2. Communicatieve vaardigheden: Effectief en duidelijk communiceren binnen het team en met managers.

  3. Teamfit: Past goed binnen het bestaande team; kan samenwerken met collegas.

  4. Zelfstandigheid & samenwerken: Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.

  5. Relevante werkervaring: Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie; ervaring wordt gescoord op jaren:

    • Meer dan 5 jaar = hoogst scorend

    • 4 jaar = goed

    • 3 jaar = matig

  6. Proactief en oplossingsgericht: Denkt vooruit, schakelt op het juiste moment en houdt overzicht over werkzaamheden.

Je sollicitatie dient uiterlijk 11 december om 11.45 uur door ons te zijn ingediend, voorzien van een motivatie (waarin wordt toegelicht hoe aan de eisen en gunningscriteria wordt voldaan) en twee referenties.
Wij ontvangen je gegevens graag minimaal één werkdag vóór de sluitingsdatum.