Opdrachtgever
De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.
Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.
Opdracht
De Omgevingsdienst Regio (ODR) werkt voor haar financiële en HRM-processen met AFAS. Op dit moment onderzoeken we de inrichting en het gebruik van AFAS. De wensen en acties die voortkomen uit dit onderzoek willen we vertalen naar een concrete projectopdracht. Voor het verrijken en verder uitwerken van deze projectopdracht zoeken wij een ervaren deskundige AFAS die ons tijdelijk komt versterken en die ook zorg kan dragen voor de uitvoering.
Wat ga je doen?
Als deskundige AFAS met functioneel beheer-expertise ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering van de projectopdracht die voortkomt uit het onderzoek naar de inrichting en het gebruik van AFAS. Je zorgt voor een integrale aanpak waarbij de verschillende onderdelen van het systeem goed op elkaar aansluiten. Je werkt nauw samen met medewerkers van Informatievoorziening, HRM, Finance en andere stakeholders binnen de organisatie.
Je taken bestaan onder andere uit:
- Het vertalen van wensen/aanbevelingen naar concrete verbeteracties binnen AFAS.
- Het uitvoeren van deze verbeteracties in AFAS.
- Het adviseren over het gebruik en de inzet van diverse modules.
- Het doen van verbetervoorstellen voor een efficiëntere inrichting.
- Het waarborgen van een gestructureerde en samenhangende inrichting van processen.
- Het zorgen voor een goede overdracht bij oplevering van het project aan de staande organisatie.
Wat breng je mee?
Wij zoeken iemand die:
- Ervaring heeft met het werken op projectbasis.
- Ervaring heeft als functioneel beheerder van AFAS.
- Goed inzicht heeft in de onderlinge verbanden tussen de verschillende componenten van AFAS.
- Basiskennis heeft van HRM- en Finance-processen en kennis heeft van AFAS in relatie tot deze processen.
- Gestructureerd werkt en denkt in integrale oplossingen in plaats van losse puntoplossingen.
- Sterk is in communicatie en weet wie de stakeholders zijn en hoe hen te betrekken.
- Proactief is in het signaleren van verbeterkansen en het doen van voorstellen.
- Bij voorkeur AFAS-gecertificeerd is.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel AFAS beheerder;
3. Aantoonbare werkervaring met HRM en financiën processen;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met AFAS in proces.
Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder AFAS (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met onderliggende verbanden op componenten niveau binnen AFAS (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Klantgericht;
- Luisteren;
- Doorzettingsvermogen;
- Tactisch gedrag;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Overtuigen;
- Assertiviteit;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Analyserend vermogen;
- Plannen en organiseren.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal nvt. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 10 december 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 8 december 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.