Organisatie ICT Rijk van Nijmegen
IRvN is de regionale samenwerkingspartner op ICT-gebied voor de gemeenten in Het Rijk van Nijmegen, de Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN) en het WerkBedrijf (WBRN).
Aan deze organisaties levert iRvN de ICT-infrastructuur en werkplekken en biedt zij de dienstverlening aan alle gebruikers die nodig is in het werken met de systemen, laptops en telefoons.
iRvN is er om ervoor te zorgen dat de deelnemers aan de samenwerking hún dienstverlening aan de burgers kunnen leveren. Dit is vastgelegd in de missie:
“We zijn er om alle ambtenaren van de gemeentelijke organisaties in onze regio in staat te stellen om hun dienstverlening naar burgers in te richten en uit te voeren.”
De kernwaarden die daarbij horen, beschrijven hoe iRvN dat doet: betrokken, oplossingsgericht, professioneel en betrouwbaar.
Opdracht
IRvN is een samenwerkingsverband dat alle ICT-werkzaamheden verricht voor de gemeenten Nijmegen, Berg en Dal, Heumen, Mook en Middelaar, Beuningen en de Werkorganisatie Druten Wijchen. Dat doen we ook voor Werkbedrijf Rijk van Nijmegen (WBRN) en de Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN). We zijn ook verantwoordelijk voor het functioneel Applicatiebeheer van veel applicaties, voornamelijk voor de gemeente Nijmegen.
Je komt te werken bij de Servicedesk binnen de afdeling dienstverlening, die totaal uit ongeveer 25 collega’s bestaat. De afdeling Dienstverlening bestaat uit drie teams: De Servicedesk, de Servicepunten op locatie en het Logistiek & Mobiel Team. Met deze drie teams helpen wij dagelijks ruim 5.500 eindgebruikers met hun werkomgeving. Binnen dienstverlening zoeken we een Skilled Servicedeskmedewerker die bij de centrale Servicedesk inzetbaar is.
Een enthousiaste en betrokken collega die als geen ander weet wat klantgerichtheid is. Je bent geduldig, communicatief zeer vaardig en in staat om problemen snel te analyseren en op te lossen. Daarnaast neem je initiatief, ben je nieuwsgierig en leergierig.
Als Servicedesk medewerker bij de iRvN ben je het aanspreekpunt voor onze gebruikers en sta je klaar om gebruikersvragen te beantwoorden over onder andere Office 365, Teams, Citrix en MFA. Maar jouw ambitie gaat verder dan dat. Je zit daarnaast vol goede ideeën om de dienstverlening te verbeteren en daarmee nóg meer mensen te helpen. Elke dag is weer anders. Je wordt ingeroosterd per halve dag om een goede afwisseling te hebben tussen het beantwoorden van de vragen via de telefoon, de mail of het inboeken/verwerken van een wijziging.
Ben jij iemand die de nieuwste ontwikkelingen vertaalt naar mogelijkheden om onze gebruikers zo goed mogelijk te helpen, misschien zelfs al voordat er een vraag ontstaat? Daarnaast krijg je er natuurlijk energie van dat de eindgebruiker door jouw expertise weer verder kan werken.
En je collega’s?! Dat verschilt per dag en of je af en toe thuiswerkt! Want dat is ook mogelijk. Je hoort na de inwerkperiode minimaal drie dagen in de week op kantoor te zijn. Er is dus mogelijkheid om vanuit huis te werken. Dit gaat in overleg met je collega’s en de teamleider.
- Ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers.
- Ben jij één van onze collega’s die vragen of problemen van onze collega’s oppakt zowel telefonisch, per mail als ook via de Self Service Portal (SSP) van Topdesk.
- Ga jij actief meedenken hoe we onze collega gebruikers nog beter kunnen helpen. Door nieuwe ontwikkelingen als AI, maar ook door het verder ontwikkelen van bestaande middelen zoals de kennisbank binnen Topdesk.
- Ben je in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreer je de meldingen in Topdesk.
- Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate intake en eventuele overdracht naar de tweede lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer).
- Ondersteun je de eindgebruikers met vragen over de veel gebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of bijvoorbeeld OneDrive.
- Sta je voor de kernwaarden van iRvN: Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze 5500 eindgebruikers als onze collega’s. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding ict-beheer op minimaal mbo 4 niveau;
2. Aantoonbare recente werkervaring met Topdesk;
3. Minimaal 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een IT Skilled Servicedesk binnen een organisatie met + 1.000 eindgebruikers;
4. Aantoonbare recente werkervaring in een non-profit omgeving;
5. Bereid om naar locatie te komen van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00;
6. Aantoonbaar woonachtig in een straal van 45 minuten van De Nieuwe Dukenburgseweg te Nijmegen;
7. Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
8. Aantoonbare (gecertificeerd) en actuele kennis van Microsoft 365 applicaties.
Gunningscriteria
9. Aantoonbare actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory (20 punten);
10. Aantoonbare Kennis van de Microsoft 365 applicaties met betrekking tot gebruikersondersteuning en adoptie (20 punten);
11. Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring binnen een IT Skilled Servicedesk binnen een organisatie met + 1.000 eindgebruikers (30 punten);
12. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Klantgericht;
– Analyserend;
– Uitdrukkuingsvaardigheid mondeling en schriftelijk;
– Empatisch;
– Samenwerkend.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Max € 56,- (schaal 8). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4’s, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4’s beoordeeld, waarna de overige A4’s buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld “toelichting” van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting).
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 december 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 8 december 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Nee