Werken bij de gemeente Barneveld
Gemeente Barneveld is een ambitieuze en groeiende gemeente in het hart van de Gelderse Vallei, met ruim 60.000 inwoners verspreid over negen dorpen. Barneveld is een gemeente met een eigentijds, innovatief en dynamisch karakter. Werken bij Barneveld betekent bijdragen aan een positieve klantbeleving voor de inwoners, ondernemers en partners. Samen met ruim 600 collega’s geef je invulling aan de ambitie: Blij met Barneveld. Binnen de organisatie staat de inwoner centraal en wordt er gewerkt vanuit vertrouwen, verantwoordelijkheid en verbinding. Collega’s zijn bevlogen professionals die denken in kansen en samenwerken op een betrokken en resultaatgerichte manier.
Team Vastgoed zorgt voor ontwikkeling en exploitatie van het maatschappelijk vastgoed dat in eigendom is bij de gemeente. Bijvoorbeeld bibliotheken, buurthuizen en sportgebouwen. Daarnaast ondersteunt het team de ontwikkeling van maatschappelijk vastgoed door andere partijen, bijvoorbeeld bij schoolgebouwen waarbij de school zelf de bouw leidt
Barneveld groeit. We zetten ons in voor wat onze inwoners en ondernemers belangrijk vinden. Logisch, want we zijn er voor elkaar. Groei brengt ook uitdagingen met zich mee. Dat maakt het spannend en boeiend. Daarom kunnen we jouw kennis, ervaring en ideeën goed gebruiken.
Opdracht
1. Je geeft leiding aan (interne) projectteams waaronder ook marktpartijen, gericht op realisatie, verbouw, renovatie, sloop, asbest en grondsanering en inrichting van maatschappelijk vastgoed;
2. Verantwoordelijk voor aandachtsvelden, organisatie, kwaliteit, geld en tijd en planning;
3. Begeleidt en onderhandelt met marktpartijen;
4. Aanbestedingsprocessen en uitvoeringsproces;
5. Het begeleiden van en rapporteren over locatie- en haalbaarheidsonderzoeken.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding bouwkunde op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het leiden van complexe vastgoedprojecten met meerdere stakeholders, waaronder overheidsorganen. Licht dit duidelijk toe aan de hand van een of meerdere referentieprojecten;
3. Aantoonbare werkervaring in óf direct met de Regio Foodvalley (Benoem dit duidelijk in het cv).
Gunningscriteria
4. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoedsector waarvan minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het toetsen van bouwkundige én installatietechnische ontwerpen (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met locatie- én haalbaarheidsonderzoeken (40 punten).
Competenties
– Procesmatig werken;
– Digitale vaardigheden;
– Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
– Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
– Doorzettingsvermogen;
– Resultaatgericht werken;
– Samenwerken;
– Overtuigen;
– Assertiviteit;
– Besluitvaardigheid;
– Organiseren;
– Kritisch;
– Analyserend vermogen;
– Plannen en organiseren;
– Digivaardigheden microsoft office.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 10 december 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 5 december 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.