Opdrachtgever
De gemeente Beuningen strekt zich uit langs de zuidelijke oever van de Waal en bestaat naast Beuningen uit de dorpen Ewijk, Winssen en Weurt. Samen met ruim 180 collega’s werken wij aan een hoge mate van toegankelijkheid richting inwoners.
Binnen de gemeente Beuningen wordt er gewerkt met zelforganiserende teams. Samenwerken, verantwoordelijkheid nemen en flexibiliteit zijn belangrijke kernbegrippen en van groot belang in de organisatie. Collega’s zijn hulpvaardig, betrokken en er heerst een prettige werksfeer. Daarnaast is er ruimte voor creativiteit, vernieuwing en (persoonlijke) ontwikkeling.
Opdracht
De volgende werkzaamheden vallen onder deze opdracht, in volgorde van prioriteit. Je werkt samen met de directe collega WOZ en verdeelt in overleg met haar de werkzaamheden.
Het bijhouden en op orde hebben van de e-mailbox en zaken in het zaaksysteem.
Het (maandelijks) bijhouden en op orde hebben van de kadastrale mutaties in de gemeenten Druten, Heumen en Wijchen.
Het wegwerken van de werkvoorraad van de STAX12-objecten (objecten in onderzoek).
Indien nodig het verwerken van BAG-mutaties
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren. LET OP: Geen Apple2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de WOZ-administratie binnen de gemeentelijke heffingen;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met CiVision belastingen én iObecten van PinkRoccade (50 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (0 punten);
b. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (15 punten);
c. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (35 punten);
d. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (50 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de WOZ-administratie binnen de gemeentelijke heffingen (20 punten);
6. Uiterlijk beschikbaar per 6 januari 2026. (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Communicatief Vaardig;
– Durft te vragen;
– Samenwerken;
– Zelfredzaamheid;
– Stressbestendig;
– Accuraat;
– Aanpassingsvermogen.
Voor het gesprek en de beoordeling van de competenties in het gesprek zijn 30 punten bovenop de 100 punten te verdienen.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 december 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
– De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
– BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 2 december 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.