Medewerker Support & Service -Authorization Specialist

november 18, 2025
2600 - 4700
Application ends: november 19, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Functie-omschrijving

Voor Rabobank in Utrecht zijn wij op zoek naar een Medior Authorization Management Specialist.

Details:

We zijn op zoek naar 1 FTE;

Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;

Leveranciers mogen slechts 1 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;

ZZP toegestaan: Nee.

Werken bij de Rabobank? Wij dagen jou uit!

Ben jij een expert in Identity & Access Management (IAM) en wil je bijdragen aan een veilige en efficiënte autorisatieomgeving? Voor ons team zoeken wij een gedreven professional die het verschil maakt! Ben jij scherp op kwaliteit en zie jij autorisatie-uitdagingen als dé kans om onze organisatie naar een hoger niveau te tillen? Sluit je dan aan bij ons team!

Wie zijn wij?

Authorization management is onmisbaar voor een soepele medewerkersreis op het gebied van autorisaties. Wij zorgen ervoor dat alles werkt zodat onze collegas zich kunnen focussen op wat echt belangrijk is.

Jij & jouw functie

Onze organisatie is volop in beweging en onze dienstverlening groeit. Jij voelt je hierbij als een vis in het water! Als Authorization Management Specialist, onderdeel van het Center of Operational Excellence Operations, denk je zodoende in kansen en zorg je ervoor dat onze blauwdruk verder wordt uitgerold.

Hoe ziet deze blauwdruk eruit? Je zorgt ervoor dat afdelingen de vastgestelde processen en dienstverlening opvolgen en dat zij worden uitgedaagd verbeteringen aan te kaarten. Je brengt specifieke kennis in op het gebied van Identity & Access Management (IAM), risico- en kwaliteitsmanagement en standaarden of je maakt jezelf deze kennis vlot eigen na een gedegen inwerkperiode. Samen met collega specialisten en het support team zorg jij voor een goed lopend autorisatieproces, het kloppende hart van onze organisatie!

De praktijk

In de praktijk zul je ingezet worden om het autorisatielandschap vorm te geven en te verbeteren. Tevens zul je actief bijdragen aan programma’s. Je werkt nauw samen met de business om eventuele knelpunten te identificeren en deze te vertalen naar praktische oplossingen.

Als Authorization Management Specialist bied je ondersteuning en geef je gevraagd en ongevraagd advies. Men weet jou te vinden of jij zorgt er actief voor dat jij gevonden wordt.

Je hebt veel kennis van de verschillende aspecten die nodig zijn van het vakgebied Identity & Access Management (IAM) en autorisatiebeheer. Dit weet je door te vertalen in de context van een domein.

Jouw top 3 verantwoordelijkheden:

Je onderhoudt proactief contact met onze stakeholders, zorgt voor duidelijke afstemming over autorisatieprocessen en vertaalt complexe IAM-vraagstukken naar begrijpelijke adviezen. Je weet belangen te verbinden en creëert draagvlak voor verbeteringen en veranderingen;

Je neemt bij escalaties soepel de rol van trouble shooter aan, je weet de juiste mensen te mobiliseren en dito beslissingen te nemen;

Je begeleidt en adviseert het management bij het optimaliseren van het autorisatielandschap. Hierdoor zorg jij voor een in control autorisatielandschap, gebaseerd op het principe need to have.

Feiten & cijfers

32-36 uur per week;

Een professioneel team bestaande uit Authorization Management Specialisten en Support medewerkers;

Wereldwijd 43.822 collegas;

Standplaats Utrecht en Eindhoven;

Hybride werken: balans tussen thuiswerken en werken op kantoor. We hebben 2 vaste kantoordagen per maand. Dit is 1x in de maand op locatie in Utrecht en 1x in de maand op locatie in Eindhoven. Regelmatig komen hier extra kantoordagen bij in verband met team/domein bijeenkomsten.

Authorization Management

Samen bereiken wij meer dan alleen. Wij geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden wij een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team Authorization Management. Verras ons! De 40 mensen van team Authorization Management worden binnen de bank ingezet om processen naar een hoger niveau te tillen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 gefocust team binnen Rabobank.

Over onze Rabobank gesproken: wij zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken wij zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent

Bachelor HBO bij voorkeur in IT, Security of Business Information Management;

Ervaring met IAM-processen en autorisatiebeheer (bij voorkeur in complexe omgevingen);

Kennis van relevante systemen en tooling zoals Active Directory, SAP, of vergelijkbare autorisatieplatformen;

Ervaring binnen een grootschalige of DevOps-georiënteerde financiële organisatie;

Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden;

Collaborating: stimuleren van samenwerking;

Uitstekende analytische en probleemoplossende vaardigheden;

Ervaring met Agile/Scrum werkwijze is een pré;

Ben je in het bezit van je Lean Green Belt Certificering dan is dat een pré.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:

Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;

Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;

Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 8 van de Rabobank cao;

Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;

De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij magnit – Rabobank is aangeboden;

Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;

Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;

De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;

Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

BELANGRIJK!: Vul alle kandidaat gegevens juist in. Vul bij ‘e-mailadres en telefoonnummer’ de contactgegevens van de kandidaat in! Hetzelfde geldt voor de adresgegevens. Dit zijn gegevens die de klant wil ontvangen met de aanbieding. Bij onvolledige/onjuiste aanbiedingen kunnen kandidaten niet aangeboden worden en volgt een afwijzing.