Opdrachtgever
Werken bij één van de mooiste en grootste plattelandsgemeenten van Nederland! De gemeente Bronckhorst is een moderne en open organisatie. Wij springen in op de ontwikkelingen in de samenleving en gaan uit van de kracht van onze inwoners en ondernemers. De maatschappij is altijd in beweging. Dat maakt ons werk heel afwisselend. We werken samen met verschillende partijen, van inwoners, buurten, verenigingen, ondernemers tot andere overheden. Altijd kijken we hoe we goede plannen kunnen ondersteunen. Vanuit een positieve houding. Want we geloven erin dat wat goed is moet kunnen. Met trots d’r an, zeggen we.
Opdracht
De gemeenteraad heeft opdracht gegeven voor de verduurzaming van twee sporthallen en de verkenning van de mogelijkheden van een derde sporthal binnen beschikbaar budget. Inmiddels is de eerste hal bijna opgeleverd en staat de aanbesteding voor de tweede hal klaar. De uitvoering van die verduurzaming zal in 2026 gebeuren. Afhankelijk van de mogelijkheden kan dan in 2027 de derde hal verduurzaamd worden.
Het uitwerken van deze bestuurlijke opdracht naar ontwerpen, aanbestedingsdocumenten en opdrachten aan uitvoerende partijen, inclusief de aanbesteding(en) voor de verduurzaming(en).
Verzorgen en begeleiding van tijdige en noodzakelijke besluitvorming rondom de totstandkoming van de projectresultaten.
Verantwoordelijk om tijdens de realisatie, de uitvoerende partijen aan te sturen op tijdigheid en kwaliteit.
Na realisatie zorgt de projectleider verduurzaming voor een volledige en transparante oplevering van het project. Hij draagt zorg voor een compleet opleverdossier met revisietekeningen, garanties, gebruikershandleidingen en rapportages van de uitgevoerde maatregelen. De projectleider ziet toe op de technische en administratieve afronding, inclusief financiële eindafrekening, afhandeling van restpunten en controle op contractuele afspraken. Daarnaast levert hij een eindrapportage op met de behaalde duurzaamheidsresultaten, zoals energiebesparing, CO₂-reductie en labelverbetering, en verzorgt hij de onderbouwing voor eventuele subsidieafrekeningen. Ook organiseert hij de overdracht aan beheer en gebruikers, inclusief instructie, evaluatie en nazorgplan.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
3. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebeid van verduurzaming van sport accommodaties en maatschappelijk vastgoed binnen de gemeentelijke overheid.
Gunningscriteria
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebeid van verduurzaming van sport accommodaties en maatschappelijk vastgoed binnen de gemeentelijke overheid (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het verkrijgen én verantwoorden van (DUMAVA) subsidies (35 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebeid van verduurzaming van sport accommodaties en maatschappelijk vastgoed binnen de gemeentelijke overheid (35 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Resultaatgericht werken;
– Samenwerken;
– Besluitvaardigheid;
– Analyserend vermogen;
– Plannen en organiseren.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 10 december 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen ZZP: Ja / Detachering: Ja
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 1 december 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.