Product Manager -Oriëntatiefase Customer Journey

oktober 31, 2025
3500 - 5700
Application ends: november 4, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Functie-omschrijving

Voor Rabobank in Utrecht zijn wij op zoek naar een Productmanager Oriëntatiefase Customer Journey.

Details:

We zijn op zoek naar 1 FTE;

Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;

Leveranciers mogen slechts 1 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;

Deze rol is niet geschikt voor ZZP;

Hybride werken: 2 dagen in de week op kantoor, verplichte samenwerkingsdag op donderdag op kantoor;

Harde eis: Nederlandse taal machtig beheersen omdat de kandidaat gaat samenwerken met Rabobank.nl;

Gesprekken zijn digitaal.

Gespreksopties

Wij hebben alvast gespreksopties doorgegeven. Hierbij het verzoek om bij het voorstel aan te geven op welke datum en tijdstip de kandidaat beschikbaar is. Indien meerdere kandidaten dezelfde datum en tijdstip hebben gekozen, nemen wij contact op.

12-11-2025 om 14:30

13-11-2025 om 10:00 of 13:00 OF 15:30

19-11-2025 om 13:30

20-11-2025 om 13:00

______________________________________________________________________________________________________________________

De eerste indruk van Rabobank bij (potentiële) nieuwe klanten; die is superbelangrijk. Kunnen ze alles makkelijk vinden? Zijn ze positief verrast over de coöperatieve Rabobank? En natuurlijk; maken ze de laatste stap door een rekening te openen, of een ander financieel product aan te schaffen?

Bij Digital Platform werken we elke dag aan een betere klantervaring via onze websites en apps. Dat doen we op basis van kennis, data, onderzoek en een duidelijke strategie. Voor ons business team zijn we op zoek naar een nieuwe collega die ons hierbij verder helpt. Ben jij die productmanager die elke stap in de customer journeys wil begrijpen en verbeteren? Dan zoeken we jou.

Met jouw kennis van digital content en customer journeys weet je precies hoe je de acquisitie van nieuwe klanten een boost moet geven. Jongere doelgroepen; die begrijp jij. Maar dat iédereen gebaat is bij goede UX van onze online kanalen, en dat dit vanuit toegankelijkheid ook gewenst is; dat is voor jou ook logisch en vanzelfsprekend.

Door intensief samen te werken met interne stakeholders zoals marketing en IT, krijg jij de dingen die nodig zijn in onze online kanalen voor de customer journeys voor nieuwe klanten seamless voor elkaar.

Deze kennis en ervaring zoeken we:

Je hebt tenminste een hbo-opleiding en/of aantoonbaar hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van (online) marketing / e-commerce;

Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen de e-commerce of digitale productontwikkeling;

Je hebt ervaring met data-analyse en optimalisatie (analytics, A/B-testen);

Je kunt goed informatie structureren, ook vanuit klantperspectief (zoals navigatie);

Je hebt ervaring met UX-copy en storytelling;

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, en kunt je goed uitdrukken in het Engels;

Ervaring met werken in een groot bedrijf is een pré.

Hier herken je jezelf in:

Je begrijpt klanten, hun (online) gedrag en wat ze drijft;

Je bent analytisch sterk en kunt goed hoofdzaken van bijzaken scheiden;

Je communiceert helder en bent overtuigend;

Je neemt graag het initiatief;

Je weet je stakeholders in een groot bedrijf goed te vinden, en zij jou binnen no-time ook;

Je houdt van innovatie en technologie, en draagt dat ook uit.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:

Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;

Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;

Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 9 van de Rabobank cao;

Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;

De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij magnit – Rabobank is aangeboden;

Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;

Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;

De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;

Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.