Projectleider Topdesk

oktober 23, 2025
1850 - 2950
Application ends: november 3, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Gemeente Borne
De kracht van Borne is kleinschaligheid! Mensen ‘kennen’ elkaar en voelen onderlinge betrokkenheid. In Borne zijn de uitdagingen groot. De kansen eveneens. Jezelf kunnen en mogen zijn; dat vinden wij belangrijk! We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Wij zijn een verbindende en regisserende partner. We zijn sterk in ons werk, samen met elkaar en met de Bornse gemeenschap.

De komende jaren bouwen we verder aan een organisatie waar het fijn werken is, waar je als medewerker gezien wordt en ertoe doet, waar je het gevoel hebt dat je bijdraagt aan een beter Borne. Bouw jij mee aan onze weg vooruit?

Opdracht
Gemeente Borne heeft behoefte aan aanschaf en ‘fase 1’ implementatie van TOPdesk. Daarom zijn wij op zoek naar een projectleider TOPdesk, voor de technische, organisatorische en functionele implementatie. TOPdesk zal door gemeente Borne ingezet worden op de vakgebieden facilitair en automatisering. We hebben de intentie om consultancy van TOPdesk af te nemen.

Doel van de opdracht
De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige coördinatie en sturing van de implementatie van TOPdesk binnen de organisatie. Dit betreft zowel de technische implementatie als de organisatorische en functionele inrichting, inclusief het meenemen van de eindgebruikers en key-stakeholders.

  • Aanschaf en implementatie van Topdesk
  • Inrichting behandelaar
  • Adoptie en kennisborging

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van Topdesk;
3. Aantoonbare werkervaring met het ITIL processen in Topdesk;
4. Aantoonbare werkervaring met implementatieproject op IT basis binnen een overheidsinstelling;

Gunningscriteria
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van IT (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het organiseren en inrichten van een beheersorganisatie voor Topdesk (30 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van Topdesk (20 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het IT domein van een gemeente (20 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Ervaring met verandermanagement en gebruikersadoptie.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en bestuurlijke sensitiviteit.
  • In staat om resultaatgericht te sturen én draagvlak te creëren.

Benodigd aantal professionals
1.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vrij
Is hybride werken mogelijk: nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 7 november 2025.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 3 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.