Medior financiële administratie

oktober 17, 2025
3500 - 5700
Application ends: oktober 29, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Organisatie
De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit.

Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort.

De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Opdracht

  • Het uitvoeren en controleren van complexe boekingen, memoriaalboekingen, leges en tussenrekeningen.
  • Het beheren van crediteuren- en debiteurenadministratie, waarbij je collega’s ondersteunt en complexe vraagstukken oppakt.
  • Het uitvoeren en controleren van het betalingsproces en het verwerken van diverse administratieve posten (o.a. verzekeringen, UBD).
  • Het functioneel beheren van het inkoopsysteem en het signaleren van verbeterkansen.
  • Het zorgdragen voor een juiste uitvoering van het WKR-proces en het meedenken over procesverbeteringen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met Key2Financien. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan;
4. Kandidaat is per direct beschikbaar voor 36 uur per week.

Gunningscriteria
5. Aantoonbare afgeronde financiële opleiding op minimaal mbo niveau 3 (30 punten);
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een gemeente (50 punten).
7. Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder van een inkoopsysteem. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet

Competenties

  • Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig, met oog voor detail;
  • Je bent zelfstandig maar ook een echte teamspeler;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een servicegerichte houding;
  • Je bent proactief en weet verbeteringen te signaleren en door te voeren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 3 november 2025 van 14:00 uur tot 17:00 uur.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 29 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.