Organisatie
Bij De Binnenbaan geloven we in de waarde van werk. Daarom geven we mensen die een steuntje in de rug nodig hebben dat stukje zelfvertrouwen dat nodig is om een eerste of volgende stap op de arbeidsmarkt te zetten. Wij gaan vol voor duurzaamheid. Daarom werken wij vanuit een dubbele klantbenadering. Niet alleen gaan we op zoek naar de mens achter de kandidaat om aan te sluiten bij zijn passie en talenten. Minstens zo belangrijk vinden we het om te weten waar de behoeften van ondernemers liggen. Dit helpt ons om de juiste match te maken. De Binnenbaan is naast een waardevolle samenwerkingspartner van gemeenten ook een ondernemer onder de ondernemers die minstens zo daadkrachtig en innovatief te werk gaat. Samen de waarde van werk zichtbaar maken op de werkvloer: daar gaan we bij De Binnenbaan voor.
Afdeling ontwikkeling
Binnen de afdeling ontwikkeling bieden wij begeleiding aan iedereen die werk zoekt of (beschut) werk heeft. Wij geloven in de waarde van werk voor iedereen. Om voor onze kandidaten een goede match te vinden kijken we naar hun passie, talenten en mogelijkheden. Onze werkregisseurs maken hierin echt verschil. Op de werkvloer bieden wij zowel individueel maatwerk als groepsgewijze begeleiding afhankelijk wat passend is. Onze droom? Een inclusieve arbeidsmarkt.
De Binnenbaan staat voor maximale ontwikkeling. Van kandidaten, maar natuurlijk ook van onze eigen medewerkers. Als regisseur loonkostensubsidie help je anderen mee om zich te ontwikkelen maar blijf je zelf ook in beweging. Samen met teamgenoten probeer je nieuwe methodes te ontwikkelen om onze dienstverlening en uitbetaling loonkostensubsidie verder te verbeteren. Het vraagt dus om denken en doen.
Specifiek voor deze opdracht zoeken we voor zwangerschapsvervanging twee tijdelijke collega’s die invulling gaan geven aan het rechtmatig betalen van loonkostensubsidie en jobcoachcheques.
Welke opdracht zien we voor jou?
Team Loonkostensubsidie is op zoek naar een regisseur loonkostensubsidie die ingezet zal worden op de volgende taken:
- Het rechtmatig uitbetalen van loonkostensubsidie en jobcoachcheque;
- Bijdrage leveren in de verdere ontwikkeling van het preferente werkproces voor uitbetaling Loonkostensubsidie.
Jouw taken zullen o.a. bestaan uit:
- Voorbereiden en afhandeling van aanvragen, mutaties en definitieve vaststellingen Loonkostensubsidie;
- Stelt rapportages en beschikkingen op n.a.v. genomen beslissingen;
- Opvoer en financiële verwerking betalingen in Compas;
- Telefonische vragen van werkgevers beantwoorden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als inkomensconsulent of Schuldhulpverlener;
Gunningscriteria
3. Aantoonbare werkervaring met het rechtmatig uitbetalen van loonkostensubsidie, benoem duidelijk in het CV waar dit opgedaan; (40 punten)
4. Een afgeronde opleiding Juridisch Kwaliteitsmedewerker Sociale Dienstverlening (JKSD); (30 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkomensconsulent of Schuldhulpverlener bij een gemeente en/of werkbedrijf; (15 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met Compas in de afgelopen 5 jaar; (15 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Communiceren;
– Leergiering;
– Samenwerken;
– Flexibiliteit;
– Stressbestendigheid;
– Digitaal vaardig
– Resultaatgericht
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Gedurende de inwerkperiode van één maand is het niet toegestaan om thuis te werken. Na deze periode kun je, in overleg, maximaal één dag per week thuiswerken.
Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdag 29 oktober 2025 tussen 9:00 en 12:00.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 24 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.