Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
In de rol van consulent Schulddienstverlening ben je verantwoordelijk voor de intake en het opstellen van een integraal plan van aanpak gericht op effectieve schulddienstverlening. Als consulent Schulddienstverlening voer je laagdrempelige aanmeldgesprekken, verzorg je de integrale intake, stel je een plan van aanpak op, voer je regie over het traject, verzorg je de overdracht en werk je nauw samen met de andere disciplines binnen het team, met de wijkteams of andere relevante partners. Daarnaast ben je belast met crisisinterventie en onderhoud je contacten met flankerende hulpverlening.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Consulent Schulddienstverlening bij een gemeente
Gunningscriteria
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van SJD of SW (25 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Consulent Schulddienstverlening bij een overheidsinstelling (35 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met Allegro klantvolgsysteem (20 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen de schulddienstverlening (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent teamgericht en hebt ervaring in het werk als Schuldhulpverlener.
- Je bent gewend om accuraat te werken en hebt een klantvriendelijke en zakelijke werkhouding.
- Je benadering naar inwoners is van nature stress sensitief. Je hebt intrinsiek de motivatie om met de hulpvrager te onderzoeken wat nodig is en om dit mogelijk zien te maken.
- Flexibel en in staat om met de vele veranderingen binnen dit werkveld mee te bewegen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m vrijdag
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 20 oktober 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 16 oktober 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.