Administratief medewerker -Technisch – Montfoort

september 24, 2025
2500 - 2500
Application ends: oktober 15, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Functie-omschrijving

Voor BAM Telecom zijn wij op zoek naar een Technisch Administratief Medewerker.

Let op: ZZP is NIET mogelijk op deze rol!

Bedrijfsonderdeel

BAM Telecom behoort tot de top van de markt op het gebied van de aanleg van telecommunicatienetwerken. Wij bieden een compleet dienstenpakket dat de gehele keten bestrijkt, van ontwerp en detailengineering tot en met werkvoorbereiding, aanleg, projectmanagement, beheer en onderhoud.

BAM Telecom in Montfoort is verantwoordelijk voor dienstverlening van B2B en nieuwbouw aansluitingen voor de klant Ziggo.

Werklocatie

Werklocatie bevindt zich in Montfoort. Thuiswerken hebben ze liever niet.

BAM Telecom zoekt een Technisch Administratief Medewerker die:

– Inkooporders gaat bijwerken;

– Productielijsten gaat bijwerken;

– Mails en telefoon gaat beantwoorden.

Selectiecriteria

– Opleidingsniveau en -richting en/of aanverwante cursussen: MBO must;

– Minimaal 2 jaar werkervaring als administratief medewerker(of soortgelijke functies);

– Kennis van Outlook en RST is een must;

– Woonachtig in de omgeving van Montfoort;

– Spreektaal is Nederlands.

Competenties

Communicatief sterk, handig met computers en klantgericht

Graag ontvangen we de volgende informatie:

– Professionele indruk van de kandidaat (mocht bemiddeling via bureau lopen);

– Indien van toepassing, toelichting op vertrek bij vorige werkgever(s)/ opdrachten;

– Motivatie voor de opdracht;

– Duidelijk uit CV te herleiden ervaring met gebouwgebonden services/ Utiliteitsbouw;

– Afgeronde opleidingen;

– Werkervaring: opdrachten/ taken, verantwoordelijkheden, type project en rol;

– Beschikbaarheid in uren;

– Bruto salarisindicatie o.b.v. 40 uur en/of bijzonderheden.

Aanvullende informatie:

– Gelieve CV aanleveren in PDF format en in het Nederlands, als ook de persoonlijke motivatie.

– Bij het aanbieden van deskundige gaat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden

kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter;

– Tarief is afhankelijk van kennis en kunde van de deskundige.

Screening:

De deskundige beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de deskundige geldig is en ter controle kan worden overlegd.

Beschikbaarheid:

Het is van belang dat de deskundige beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag.

BELANGRIJK!: Vul alle gegevens van de deskundige juist in. Vul bij woonplaats de woonplaats in van de deskundige. Dit zijn gegevens die de klant wil ontvangen met de aanbieding. Bij onvolledige/onjuiste aanbiedingen is er een risico dat de deskundige niet aangeboden kan worden en hiermee afgewezen wordt.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop Apply now bovenaan deze pagina.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt woensdag 15 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.