Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.
Opdracht
We zijn als gemeente Vijfheerenlanden op zoek naar een interim financieel adviseur, voor met name de teams die vallen onder het fysiek domein, waaronder Vastgoed. De belangrijkste werkzaamheden zijn:
- Bijdragen aan de samenstelling van de P&C-documenten van de gemeente
- Naar behoefte bijdragen aan het realiseren van de teamdoelen uit het jaarplan
- Adviseren over het verzekeringsbeleid van de gemeente
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal HBO werk- en denkniveau door opleiding of ervaring;
2. Aantoonbare werkervaring met financiële advisering binnen het fysieke/ruimtelijke domein, binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring als financieel adviseur voor Vastgoed;
4. Aantoonbare kennis ervaring met btw/bcf vraagstukken bij een gemeente;
5. Aantoonbare kennis van ERPx van Unit4;
6. Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2025;
7. De werkdagen dinsdag en donderdag op kantoor in Vianen.
Gunningscriteria
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een gemeente (25 punten);
9. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur in het fysieke domein bij een gemeente (25 punten);
10. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur voor Vastgoed inclusief het opstellen van een investeringsplanning (20 punten);
11. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met btw/bcf vraagstukken bij een gemeente (10 punten);
12. Aantoonbare werkervaring met de inrichting van het financieel pakket ERPx van Unit4 in de afgelopen 2 jaar (10 punten);
13. Aantoonbare kennis van het BBV in het algemeen en van reserves en onderhoudsvoorzieningen in het bijzonder (5 punten);
14. Aantoonbare werkervaring met advisering over het verzekeringsbeleid (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Zelforganiserend vermogen
- Accuraat
- Analytisch
- Kunnen omgaan met weerstanden
- Schriftelijk en communicatief vaardig
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 23 september tussen 12.00 uur en 16.00 uur.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 19 september 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.