Gemeente Mook en Middelaar
De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Onze organisatie wordt gekenmerkt door een informele en open sfeer waar resultaatgericht wordt gewerkt. Trots, open, verantwoordelijk en collectief zijn onze kernwaarden. Bovendien brengt de bijzondere ligging van onze gemeente, in het noordelijkste puntje van Limburg op de grens met Gelderland, een dubbele oriëntatie met zich mee, wat voor een ieder van ons een extra uitdaging vormt.
Opdracht
De gemeente Mook en Middelaar zoekt een ervaren en zelfstandige medewerker financiële administratie vanwege tijdelijk vervangen van een collega. De opdracht omvat:
- Opvoeren/beheren crediteuren
- Registreren/boeken facturen
- Inkomend telefoonverkeer en mail crediteuren afhandelen
- Eindcontrole facturen
- Betaalbatches facturen verzorgen
Wat bieden wij?
- Een leuke afwisselende functie, waarin veel zelfstandigheid van je wordt verwacht
- Flexibel werken (deels op locatie, deels vanuit huis);
- Een betrokken en informele werkomgeving waarin jouw expertise echt verschil maakt.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie binnen het publieke domein;
3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van crediteuren;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financien (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan).
Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie binnen het publieke domein (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van crediteuren (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Financien (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (35 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Nauwkeurig;
– Resultaatgericht;
– Flexibel;
– Communiceren;
– Planmatig werken.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7-8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 18 september 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 16 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.