Technisch Administratief Medewerker (TAM)

augustus 25, 2025
35 - 55
Application ends: september 1, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Technisch Administratief Medewerker (TAM)

36 uur per week

Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van 6 maanden met een optie op verlenging.
De duur van verlengingen is nader te bepalen. De totale duur van de opdracht is niet langer dan twee jaar.

De startdatum is z.s.m., maar niet later dan 15-09-2025.

Het Team

De afdeling Vlootservices zorgt ervoor dat de voertuigenvloot beschikbaar is en blijft voor de exploitatie onder de afgesproken condities.

De dienstverlening van Vlootservices bestaat uit het:

  • (Correctief-, preventief- en verzorgend) onderhouden,

  • Reviseren en modificeren van bussen, trams en metros.

De afdeling Vlootservices is verdeeld over vier onderafdelingen:

  • Vlootservices Metro

  • Vlootservices Tram

  • Vlootservices R&M

  • Vlootservices Bus

De TAM is gekoppeld aan één of meerdere onderafdelingen.

Het Profiel

De TAM coördineert en voert administratieve werkzaamheden uit. Het is echter geen functie achter alleen de computer

De werkzaamheden bestaan ook uit taken in de werkplaats, zoals:

  • Beheren van gereedschap

  • Controleren of materialen nog gekeurd zijn

  • Opsturen van reparaties

  • Bijhouden van voorraden

  • Ophalen van bestellingen

  • Uitgeven van gereedschap en ander materieel

Daarnaast ontvangt de TAM bezoekers en zorgt voor een correcte archivering en documentatie.

De TAM werkt intensief samen met monteurs, leidinggevenden, planners/werkvoorbereiders en onderhoudsspecialisten om de technische ondersteuning in materialen en administratieve processen te verzorgen.

De TAM:

  • Voert administratie uit en coördineert deze binnen één van de modaliteiten van Vlootservices

  • Registreert data correct

  • Ondersteunt bij de onboarding van nieuwe in- en externe medewerkers

  • Verzorgt managementrapportages

  • Ontlast uitvoerenden van administratieve taken

De Functie Taken

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Registreren van uitgevoerde werkzaamheden in SAP om de werkuitvoering te bewaken

  • Melden van uitgevoerde werkzaamheden in SAP om werkprocessen te controleren

  • Controleren van financiële gegevens in SAP om de rechtmatigheid van boekingen te bewaken

  • Opstellen van inkoopaanvragen en bewaken van facturen

  • Secretariële ondersteuning van het management

  • Behandelen van (post)stukken, documentatie en beheren van (project)archieven

  • Voorbereiden en ondersteunen van vergaderingen, presentaties en besluitvorming

  • Personele administratieve ondersteuning binnen de onderafdeling

  • Opbouwen en onderhouden van functionele contacten en samenwerking

  • Beheren van gereedschap, keuringen, reparaties, voorraadbeheer en uitgifte

  • Ontvangen van bezoekers en verzorgen van archivering en documentatie

Functie-eisen

Om succesvol te zijn is het belangrijk dat je proactief bent en makkelijk op mensen afstapt.

Wij vragen:

  • MBO 4 werk- en denkniveau

  • Kennis van SAP (ERP software) en MS Office

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een ondersteunende functie

  • VCA (Basis) certificaat

Daarnaast is het een pré als je beschikt over:

  • Kennis van Digicall

  • BHV-certificaat

Verder ben je:

  • Fulltime beschikbaar voor de genoemde periode

  • Flexibel qua werktijden

Competenties

  • Samenwerken

  • Stressbestendig

  • Prioriteiten stellen

  • Integer, proactief en resultaatgericht

  • Accuraat, klant- en oplossingsgericht

Wat biedt de RET?

RET biedt jou de kans om een bijdrage te leveren aan een maatschappelijk relevant thema in een dynamische omgeving.

Als organisatie is RET volop in ontwikkeling. Je krijgt een zelfstandige en uitdagende functie in een professionele en prettige werkomgeving, met collegas die zich net als jij inzetten voor optimaal openbaar vervoer in Rotterdam en omstreken.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop Apply now bovenaan deze pagina.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 1 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.