Bestuursondersteuner

Application ends: augustus 28, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Opdrachtgever
Rozendaal is uniek. We zijn er trots op dat we de kleinste gemeente van het Nederlandse vasteland zijn. Een titel die we, inwoners en het gemeentebestuur, graag willen behouden. Niet als doel op zich, maar als middel om dichtbij inwoners te blijven en ons samen in te zetten voor onze groene woon- en leefomgeving. We geven in nauwe verbinding met onze inwoners uitvoering aan de gemeentelijke taken. We werken in nauwe samenwerking, vanuit transparantie en onderling vertrouwen. Tegelijkertijd vormen een stevige eigen verantwoordelijkheid en zelfsturing onderdeel van de manier waarop wij inhoud geven aan de ‘Kracht van Klein’.

Onze organisatie telt ca. 15 medewerkers en een flexibele schil van nog eens een tiental mensen die zich korter of langer aan ons verbinden. Onze organisatie heeft een eenhoofdige leiding. De taken zijn verdeeld in drie ‘eenheden’ met brede verantwoordelijkheden: Dienstverlening, Bedrijfsvoering en Ruimte & Samenleving.

Opdracht
– Je werkt voor de leden van het college (burgemeester en twee wethouders). Je bent de spil tussen ons college, de organisatie en de Rozendaalse inwoners. Jij beheert met zorg iedere dag de agenda’s van onze drie collegeleden en secretaris en legt verbanden tussen de e-mail, agenda en de acties van de degenen die jij ondersteunt.
– Daarnaast ben je naar inwoners en samenwerkingspartners in veel gevallen hét aanspreekpunt. Je bent dan ook prettig in de omgang en beseft dat jouw optreden representatief moet zijn.
– Naast jouw kerntaken als bestuursondersteuner draag je bij aan andere taken in het kader van projecten of representatie.
– Je weet rust te brengen in de dagelijkse hectiek.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde secretariële opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als bestuursondersteuner bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met MS-Office en IBABS (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan);

Gunningscriteria
4. Aantoonbare afgeronde secretariële opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als bestuursondersteuner bij een gemeente (40 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met MS-Office en IBABS (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met kabinetszaken (10 punten).

Competenties
– Oog voor kwaliteit;
– Goede communicatieve vaardigheden;
– Flexibiliteit
– Politiek sensitief.
– Plannen en organiseren

Benodigd aantal professionals
1.

Bring Your Own Device
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen telefoon.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal € 65. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 4 september 2025.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.

Overige informatie

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 28 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.