Klantadviseur Notariaat

augustus 4, 2025
4200 - 6600
Application ends: augustus 15, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Opdracht
Op de afdeling Zakelijke Markt is het team Notariaat verantwoordelijke voor de samenwerking tussen de notariskantoren in Nederland en het Kadaster. Samen met de relatiemanagers zorg je als klantadviseur, ervoor dat het notariaat geholpen wordt en tevreden blijft over onze dienstverlening. Je ondersteunt bij de dagelijkse activiteiten zoals het bezoeken van notariskantoren en het beantwoorden van vragen.
Je draagt zorg voor de  een actieve afhandeling van werkzaamheden voor zowel klanten als interne collega’s. Tevens maak je afspraken voor de relatiemanagers en verzorg je het agenda beheer;

Je stelt rapportages op en breng je klantsignalen ter sprake. Ook maak je de offertes die aangevraagd worden. Daarnaast ben je aanwezig bij vergaderingen en (klant)bijeenkomsten.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Werken in CRM
  • MS Office
  • Inkomende en uitgaande correspondentie met Notariaat

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Zorg je voor de afhandeling van werkzaamheden voor zowel in – als externe belanghebbende (begeleiden van relaties naar nieuwe producten of systemen, stroomlijnen van klantregistraties en autorisaties);
  • Ondersteun je relatiemanagers;
  • Proactief obv klantsignalen verbetervoorstellen maken en implementeren;
  • Registreer en behandel je mailverkeer en monitor je daaruit komende taken;
  • Bijwonen team en overige vergaderingen

Vereisten / knock-outcriteria
Let op: motiveer (kort) in het CV per knock-outcriterium hoe u hieraan voldoet.

1. Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 6 pagina’s A4 
2. Door de kandidaat geschreven motivatiebrief (max.1 pagina)
3. De kandidaat beheerst de Nederlandse taal vloeiend, in woord en geschrift;
4. Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
5. Minimaal 3 jaar werkervaring in administratieve functies

Gunningscriteria

6. Beschrijf uw werkervaring met Notariaat (max. 50 punten)
Weging (staffel)
a. Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (max. 50 punten);
b. Antwoord sluit voldoende aan (25 punten);
c. Antwoord sluit onvoldoende aan en is onvoldoende onderbouwd (10 punten);
d. Antwoord sluit niet aan (0 punten). 

7. Beschrijf uw werkervaring binnen administratieve functies (max. 25 punten)
Weging (staffel)
a. Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (25 punten);
b. Antwoord sluit voldoende aan (20 punten);
c. Antwoord sluit onvoldoende aan en is onvoldoende onderbouwd (10 punten);
d. Antwoord sluit niet aan (0 punten). 

8. Beschrijf uw niveau basisvaardigheden in Word en Excel (max. 25 punten)
Weging (staffel)
a. Antwoord sluit volledig aan en is onderbouwd met concrete voorbeelden (25 punten);
b. Antwoord sluit voldoende aan (20 punten);
c. Antwoord sluit onvoldoende aan en is onvoldoende onderbouwd (10 punten);
d. Antwoord sluit niet aan (0 punten).

Competenties

  • Resultaatgericht; 
  • Klantgericht;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Nauwkeurig;
  • Proactief en initiatiefrijk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 6 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De motivaties op de eisen en de antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord.

Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op xx-2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken. 
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op xx-2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Voor deze opdracht gaat het Kadaster een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten:
    • 1d Detacheringsovereenkomst
  • Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden.

Contractpartijen
Het Kadaster gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. 

Voorwaarden
Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2025) en de concept overeenkomst van het Kadaster van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen.
Per leverancier mag  één offerte worden ingediend op deze aanvraag.

Geheimhoudingsverklaring 
Het Kadaster verplicht geselecteerde Inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring (zie bijlage 2c) te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij het Kadaster ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

VOG
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

Acquisitie
Acquisitie naar aanleiding van deze opdracht is niet gewenst.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 augustus 2025. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 15 augustus 2025 08:00. Tot die tijd kunt u reageren.