De GGD Gelderland-Zuid
GGD Gelderland-Zuid is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 14 gemeenten en werkt aan de gezondheid van iedereen in deze regio.
De hoofdtaak is: het beschermen, bewaken en verbeteren van de gezondheid van mensen van alle leeftijden met speciale aandacht voor kwetsbare groepen.
De afdeling Jeugdgezondheidszorg (JGZ) heeft als taak het bevorderen van een gezonde lichamelijke geestelijke en sociale ontwikkeling van de populatie kinderen van 0-18 jaar. De afdeling JGZ heeft ongeveer 200 medewerkers.
Het team Bedrijfsbureau bestaat uit een Frontoffice, Planning, Dossierbeheer, Functioneel Beheer en het Secretariaat.
De Planning adviseert het management ten aanzien van het uit te voeren werk en de in te zetten capaciteit; verzorgt de product- en personeelsplanningen van de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en assistenten; verricht diverse ondersteunende administratieve taken. De Planning bestaat uit 1 senior planner, 5 planners en een medewerker Planning.
Opdracht
Samen met de collega’s zorg jij voor een efficiënte, logische en betrouwbare planning van de JGZ-medewerkers, zoals:
- de afspraakplanning voor de jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en doktersassistenten;
- gezondheidsonderzoeken op de scholen;
- de routeplanning voor de neonatale screening.
Je hebt het totaaloverzicht op de personeelsplanning, activiteitenplanning en de locatieplanning.
Je signaleert knelpunten in de planning, overlegt met medewerkers en/of de senior planner en doet waar mogelijk voorstellen voor oplossingen.
Je houdt tijdens het plannen rekening met de beschikbare capaciteit, planningseisen en afspraken.
Je hebt regelmatig afstemming met de teammanagers en de JGZ-medewerkers.
Je voert uiteraard de bijbehorende administratieve werkzaamheden uit.
De Planning heeft als team 1 vaste kantoordag per week, op dinsdag, afwisselend in Nijmegen en Tiel. Dan zijn alle collega’s van de Planning aanwezig. De werklocatie van de overige werkdagen en de verdeling van de werkdagen/uren is in overleg. Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met rooster- en planningsvraagstukken (Benoem dit duidelijk in het cv);
2. Uiterlijk beschikbaar per 20 oktober 2025 voor 32 uur per week, gedurende de gehele opdracht;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
Gunningscriteria
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met rooster- en planningsvraagstukken (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde systemen en informatieverwerking (Benoem duidelijk in het cv welke systemen) (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Excel (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
– Plannen en organiseren;
– Analytisch;
– Probleemoplossend vermogen;
– Anticiperen (vaardig in het vooruit kijken en mogelijke knelpunten signaleren);
– Pro-actief;
– Stressbestendig;
– Systematisch;
– Zorgvuldig;
– Uitdrukkingsvaardigheid mondeling;
– Samenwerken;
– Kritisch.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: Ja.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 juli 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 22 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.