Technisch Manager Zwembad

augustus 4, 2025
1650 - 2550
Application ends: september 1, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!    

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.   

Team
Het Vastgoed team werkt met ca. 15 collega’s aan het behoud en de ontwikkeling van het maatschappelijk vastgoedmanagement in de gemeente Zeist. We verbinden vanuit de eigenaarsrol en hebben oog voor het presteren van het vastgoed en grondbezit op verschillende aspecten. Onze portefeuilles bestaan uit Onderwijshuisvesting, Maatschappelijk Vastgoed, Eigen Vastgoed, en Grondzaken & Strategisch bezit. We zijn ingericht met accountmanagement, technisch beheer, juridisch beheer, administratief beheer en projectmanagement.

Opdracht
Voor zwembad Dijnsselburg in de gemeente Zeist zijn wij op zoek naar een ervaren technisch manager die specifiek verantwoordelijk wordt voor het eigenaarsonderhoud van een zwembad en daarbij goed en duidelijk weet samen te werken met een externe exploitant. Je speelt in op actuele vragen op gebied van de technische toekomst van het zwembad en je hebt een adviserende rol over de samenwerking en inrichting van het werk. Je werkt vanuit ons technisch team en in samenwerking met een accountmanager en bent daarbij zowel op kantoor, bij het zwembad of digitaal aan het werk. 

De rol van het technisch management ligt voornamelijk in:

  • Regievoering op technische samenwerking met externe exploitant;
  • Planmatig onderhoud laten uitvoeren op basis van onderhoudsplannen;
  • Inkopen van onderhoudswerkzaamheden bij aannemers;
  • Toezien op de werkzaamheden en opleveren van het werk;
  • Verhelpen van technische klachten en storingen;
  • Advisering over toekomstplannen, verduurzaming en organiseren van het werk.

Wij zijn op zoek naar een vakkundige technisch beheerder die zelfstandig inzetbaar is op alle aspecten van het technisch beheer van het zwembad. Iemand die de eigenaarsverantwoordelijkheden scherp heeft en deze ook kan overbrengen in de samenwerking met de externe exploitant. We zoeken iemand die gestructureerd werkt, duidelijk is in woord en vastlegging van afspraken. Bij voorkeur heb je kennis en ervaring op gebied van adviseren over technische aspecten bij ontwikkelplannen, verduurzamen en manier van beheer en samenwerking.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding in een (installatie) technische opleiding richting bouwkunde/werktuigbouwkunde op minimaal MBO+ niveau.
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het technisch beheren van gebouwen volgens onderhoudsplannen

Gunningscriteria
3. Afgeronde opleiding in een (installatie) technische opleiding richting bouwkunde/werktuigbouwkunde op HBO niveau (10 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring met de technische eigenaarsrol van een zwembad (30 punten)
5. Aantoonbare kennis en ervaring met het samenwerken met een externe exploitant waarbij huuders onderhoud is ondergebracht (20 punten)
6. Aantoonbare ervaring met rapporteren, beargumenteren en verslaglegging van technische overleggen (10 punten)
7. Aantoonbare ervaring met het inkopen van technisch werk, in verschillende aanbestedingsvormen (10 punten)
8. Aantoonbare kennis en ervaring met onderhoudsplannen, rapporteren en verwerken van onderhoudsgegevens in onderhoud systemen (10 punten)
9. Aantoonbare ervaring met adviseren over het technisch beheer binnen de eigen organisatie en de samenwerking met externe partners (10 punten)

Competenties
– Communicatief vaardig
– Voeren van regie
– Samenwerking 
– Overzicht houden
– Gestructureerd

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Is hybride werken mogelijk: deels

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 09 september 2025.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop ‘Apply now’ bovenaan deze pagina.

Overige informatie

  • De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 01 september 2025 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.