Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.
De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen flexen hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun eigen gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.
Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
Opdracht
Wil jij ons cluster Burgerzaken versterken met jouw kennis en jouw enthousiasme? Ben je op zoek naar een interessante functie met veel afwisseling en waarin een groot beroep wordt gedaan op jouw kennis en kunde? Dan zoeken we jou.
Medior medewerker Burgerzaken
Ons team
Je werkt in team Burgerzaken met in totaal 7 collega’s die elke dag weer voor de klant klaar staan. In het team werken we met een mix van junior-, medior- en seniormedewerkers. De sfeer is open, constructief en gezellig. De meeste collega’s zijn al jarenlang werkzaam bij ons wat zorgt voor een stabiele basis, veel kennis en een warme collegiale band. We werken continu samen aan de verdere verbetering van de dienstverlening. We nemen daarbij de tijd om met elkaar te sparren over de vraagstukken waar we mee bezig zijn en zijn in grote mate van zelf organiserend.
Jouw taken
Je bent aanspreekpunt voor inwoners en collegas bij complexe aanvragen op gebied van de BRP en de Burgerlijke stand. Je levert een bijdrage aan een optimale dienstverlening, met oog voor de kwaliteit van persoonsgegevens, privacy en fraudebestrijding.
Als medior medewerker kun je zelfstandig werken en beheers je niet alleen je eigen taken, maar ook die van de junior.
Jouw taken zijn onder meer:
- Eerste inschrijvingen en hervestigingen uit het buitenland
- Optie en naturalisatie
- Mee draaien in de telefoondienst van het team
- Doorvoeren van mutaties in de BRP
- Registratie van arbeidsmigranten
- Behandelen van complexe aanvragen op het gebied van de BRP
- Adresonderzoeken en briefadressen
- Beoordelen van brondocumenten waarbij je internationaal privaatrecht toepast
- Inwerken en helpen van junior medewerkers
Daarnaast bewaak je samen met je collegas de kwaliteit van de BRP en ondersteun je bij de zelfevaluatie BRP en PNIK. Ten slotte ben je samen met je collegas verantwoordelijk voor de organisatie van verkiezingen.
Specifieke competenties die wij in jou zoeken zijn zelfstandigheid, analytisch vermogen, samenwerken, kwaliteitsgerichtheid en plannen en organiseren.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau;
2. Per direct beschikbaar voor minimaal 24 uur per week gedurende 6 maanden, voornamelijk in de ochtenden (Benoem dit duidelijk in het cv);
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken op genoemde taken.
Gunningscriteria
1. Specialistische opleidingen BRP en BS afgerond met certificaat;
2. Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan).
Competenties
– Zelfstandigheid;
– Analystisch vermogen;
– Samenwerken;
– Kwaliteitsgericht;
– Harde werker.
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag tot en met donderdag
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 29 juli 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 25 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.