Klantmanager Werk
Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collegas die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.
Onze kernwaarden zijn:
- Denken in mogelijkheden,
- Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
- Professionaliteit,
- Efficiƫnt werken en
- Gericht op Samenwerking.
Opdracht
- Je voert intakegesprekken met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;
- Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijk participatie of duurzaam werk volgens de methode Integratief Gedragsmodel (IGM) en Stress-sensitieve Dienstverlening (SSD)
- Je schakelt externe partijen in waar nodig en voert regie op ingekochte trajecten;
- Je rapporteert en maakt beschikkingen in ons klantenregistratiesysteem Suite;
- Je denkt mee met collegas en in werkgroepen van projecten.
Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager werk bij een gemeente of gemeenschappelijke regeling;
3. Beschikbaar per uiterlijk 11 augustus 2025 voor 32 uur per week;
4. Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden
Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken; (25 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van de doelgroep van de participatiewet, geef hiervan een aparte toelichting in het cv; (35 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met begeleiding conform IGM (integratief gedragsmodel) en/of SSD (stress-sensitieve dienstverlening), benoem dit duidelijk in het cv; (10 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met suite; (30 punten)
Competenties
- Klantgericht
- Kwaliteitsgericht
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatie
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, beperkt
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdagmiddag 17 juli 2025 vanaf 14.00 uur of vrijdagmorgen 18 juli 2025 tussen 09.00 uur en 12.30 uur.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.