Projectcoördinator vastgoed

juli 3, 2025
5200 - 6400
Application ends: juli 9, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Projectcoördinator vastgoed

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma Bunnik bouwen voor elkaar waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Opdracht
Je bent onderdeel van de afdeling Ruimtelijke Regie en gaat projecten op het gebied van vastgoed en beheer uitvoeren, waarin o.a. de maatschappelijke accommodaties worden beheerd. Je bent sparringpartner van de wethouders, manager en collegas binnen vastgoed en het sociaal domein. Je bent belast met de rechten van opstal, regievoering over verbonden partijen, afhandelingen van schades en aansprakelijkheidstellingen, en verkoopadvies.

De werkzaamheden zullen verder bestaan uit:

  • Begeleiden privatisering van (sport)verenigingen m.b.t. vastgoed;
  • Het opstellen van rechten van opstal voor sportverenigingen;
  • Aanbesteden van werkzaamheden en het aanvragen van vergunningen;
  • Het begeleiden van complexere aansprakelijk stellen van derde partijen;
  • Je kunt multitasken: van werkvoorbereiding tot budget- en kwaliteitsbewaking, van de aansturing van vaklieden en onderaannemers tot de communicatie met politiek-bestuurders en interne beleidsmedewerkers;
  • Je zorgt voor de juiste communicatie en afstemming met belanghebbenden en je bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (intern);
  • Je bent goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving rond de bouw en realisatie van vastgoedprojecten en het beheren en exploiteren van vastgoed (zoals inkoop, veiligheid, arbo, milieu, enzovoort);
  • College- en raadsbesluiten en raadsinformatiebrieven opstellen;
  • Vertegenwoordiging van het college in beroep- en hoger beroepzaken.

Vereisten 
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde;
2. Aantoonbare werkervaring met rechten van opstal;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring met financiële en juridische vraagstukken op het gebied van vastgoed, geef hiervan een duidelijke toelichting;

Gunningscriteria 
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen (10 punten);
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Vastgoed bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het aanbesteden van werkzaamheden vastgoed  binnen een gemeente, geef hiervan een duidelijke toelichting in het cv (25 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met privatiseren van Vastgoed en het opstellen van rechten van opstal, geef hiervan een duidelijke toelichting in het cv (30 punten).

Competenties

  • Financiële en juridische kennis
  • Communicatieve vaardigheden
  • Commercieel inzicht
  • Schriftelijke vaardigheden

CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do 
Is hybride werken mogelijk:  ja.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 15 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur en woensdag 16 juli, tussen 13.00 en 16.00 uur.

Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 9 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.