Team manager Advies & Ondersteuning (ZZP)

juni 23, 2025
85 - 105
Application ends: juli 1, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Team manager Advies & Ondersteuning (ZZP)

Opdracht
De gemeente Hilversum is op zoek naar een teammanager die deze functie kan invullen in afwachting van de reguliere werving. Deze zal in najaar 2025 worden gestart.
Het team bestaat uit diverse cluster met verschillende werkzaamheden: juridisch advies en bezwaar beroep en urgenties, juridische handhaving omgevingsrecht/horeca/milieu/markt/APV en parkeeradvisering. Ook de behandeling bezwaar, accounthouderschap Omgevingsdienst en aankomende juridische taken over woonwetgeving worden uit dit team gedaan.

Het is een zelfstandig team dat eigen verantwoordelijkheid en doelen goed aan kan. De gevraagde stijl van de teammanager is een faciliterende leidinggevende die het team daar waar nodig, binnen bestaande procedures en afspraken, tijdelijk ondersteunt. Een coördinator zorgt voor de teammanager met in dagelijkse zaken zoals werkverdeling en inhoudelijk klankbord voor de teamleden.

De gevraagde teammanager fungeert, naast lijnmanager van het team, ook als ambtelijke opdrachtgever en 1e adviseur vanuit het team richting het bestuur. Je stuurt op hoofdlijnen en moedigt eigen verantwoordelijkheid aan. Je volgt een goed personeelsbeleid en bedrijfsvoering van het team. Je kunt goed kunnen, prioriteiten stellen, snel schakelen en het scheiden van hoofd- en bijzaken komt dan ook goed van pas

Vereisten
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende aan een team van minimaal 25 personen binnen de vakgebieden van omgevingsrecht/horeca/milieu/markt/APV en parkeeradvisering;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende binnen een gemeente of provincie;
3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ruimtelijke ordening en/of milieu;
4. Beschikbaar vanaf 11 augustus 2025 voor minimaal 32 uur per week.

Gunningscriteria 
5. Aantoonbare werkervaring als leidinggevende aan genoemde juridische adviseurs team binnen de  gemeente (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met bestuurlijke advisering op vakgebieden (30 punten);
7. Inzet van genoemde competenties in team, MT en bestuurlijke processen (30 punten).

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift naar het team MT en bestuur
  • Mensgericht;
  • Flexibel;
  • Eigenaarschap;
  • Daadkrachtig;
  • Goed kunnen luisteren en doorvragen;
  • Samenwerken en verbinden;
  • Neemt verantwoordelijkheid; neemt het initiatief waar nodig;

CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr/ in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 11 juli 2025. 

  • Interesse?
    Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now. 

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 1 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.