Gemeente Ede, smaakmakers van de Veluwe
Ede is veelzijdig: wonen, werken, recreëren kent in Ede vele smaken. Van het levendig centrum in de stad Ede tot het gevarieerde buitengebied en de natuur van de Veluwe. Een groot gebied met dorpen en stad. We kijken hoe we inwoners verder helpen door goed te luisteren. En geven duidelijk aan wat we te bieden hebben. Wist je dat we bij onze gemeente de nadruk op voedsel en gezondheid leggen? Tegelijkertijd focussen we met zon 1000 collegas op andere belangrijke zaken. Denk aan het zorgen voor voldoende woningen en het werken aan leefbaarheid en duurzaamheid. Voor iedereen, want iedereen is welkom. Onze samenleving en omgeving is continu in ontwikkeling, wij bewegen mee en kijken vooruit. Dat maakt ons wendbaar en weerbaar.
Opdracht
Je ondersteunt enkele adviseurs Bedrijfsadministratie in voornamelijk uitvoerende taken. Hiermee ontlast je hen zodat zij tijd en ruimte krijgen om in het projectteam voor de implementatie van een nieuw financieel systeem te kunnen deelnemen. Deze implementatie zal lopen van juli 2025 tot januari 2027. Je bent verantwoordelijk voor een aantal afgebakende activiteiten en producten en hiervoor de vraagbaak voor financiële vragen. Je beheert het financiële grootboek en draagt zorg voor de actualiteit en betrouwbaarheid van de posten op de diverse exploitatierekeningen en de balans. Je bent verantwoordelijk voor de opbouw van de begroting. Verder verricht je de benodigde werkzaamheden voor zowel inkomende als uitgaande subsidies (SPUKS en SISA). Je voert financieel technische analyses van financiële (gerelateerde) administraties uit en levert op basis daarvan standaard rapportages aan en rapporteert aan derden.
Deze opdracht is uitermate geschikt voor starters op de arbeidsmarkt.
Vereisten
1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Aantoonbare werkervaring als adviseur bedrijfsadministratie.
Selectiecriteria
4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau, in de richting van economie (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de P&C cyclus en bijbehorende producten (Benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met BBV én subsidieverantwoordingen SISA én SPUK (Benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Competenties
- proactief, de vaardigheid om tijdig kansen, knelpunten of behoeften te signaleren en daaruit zelfstandig en doelgericht in actie te komen zonder af te wachten.
- analytisch, de vaardigheid om financiële gegevens en processen systematisch te doorgronden, verbanden te leggen en tot heldere, onderbouwde conclusies te komen.
- Communicatief vaardig, de vaardigheid om informatie helder, begrijpelijk en doelgericht over te brengen én actief te luisteren met oog voor de boodschap en de gesprekspartner.
CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr
Is hybride werken mogelijk: : Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 3 juli 2025.
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 30 juni 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.