Adviseur re-integratiedossier (ZZP)

juni 13, 2025
82 - 102
Application ends: juni 17, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Organisatie
Wie zijn wij?

Bij de gemeente Haaksbergen werken ongeveer 180 medewerkers. Samen met inwoners, verenigingen, maatschappelijke organisaties en ondernemers werken we aan een samenleving die past bij onze gemeente. Dat doen we met een Toekomstvisie als vergezicht en aan de hand van een Verbeterprogramma. We hebben de komende jaren drie belangrijke prioriteiten. We willen de organisatie versterken, de financiën op orde krijgen en de relatie met de gemeenschap verbeteren. Dat is hard werken. Elke dag weer. De samenleving vraagt veel van ons. Inwoners willen meer dan ooit meepraten. Dat gesprek willen wij graag aangaan, omdat de beste plannen samen met inwoners tot stand komen. Help jij meebouwen aan onze relatie met onze gemeenschap?

Missie We maken ons sterk voor een fijn en veilig Haaksbergen, waar inwoners prettig kunnen leven, ondernemers zich kunnen ontwikkelen en bezoekers kunnen genieten. Daarvoor hebben we elkaar nodig, want we geloven in de kracht van samen.

Visie In Haaksbergen werken we samen. Voor elkaar en met elkaar. Want noaberschap zit in al onze vezels. We bouwen aan een vitale organisatie die soepel kan inspelen op de steeds veranderen uitdagingen. De gemeenschap kan op ons rekenen. Daar gaan we voor!


Opdracht 

Wij zoeken een adviseur P&O met specifieke kennis op het gebied van re-integratie en op die manier kan adviseren en ondersteunen op het re-integratie dossier. Deze kennis is niet in het huis bij de gemeente. 
De gevraagde expertise moet kunnen worden ingezet op de volgende taken:

  • Advisering en procesondersteuning bij complex re-integratiedossier
  • Afronding van het re-integratie dossier zodra definitief besluit is genomen door B&W (verwacht resultaat van de opdracht)
  • Contactpersoon voor externe adviseurs en stakeholders inzake re-integratiedossier
    

Vereisten

1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van HRM / P&O;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur op het gebied van P&O binnen een overheidsinstelling;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur binnen een gemeente;
4. Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren. 

Gunningscriteria

 
5. Aantoonbare werkervaring heeft met organisatieontwikkeling en veranderprocessen (40 punten);
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als adviseur op het gebied van P&O binnen een overheidsinstelling (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in samenwerking met externe stakeholders (20 punten);

 
Competenties 

  • Bevlogen en graag een bijdrage levert aan het verder doorontwikkelen van de organisatie
  • Pro-actief, organisatiesensitief, gestructureerd en stressbestendig
  • Zelfstandig en altijd op zoek is naar verbinding.

CV-eisen  


Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.  


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Zelf in te delen  
Is hybride werken mogelijk: Ja  


Planning  

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 17 juni 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.