Corporate Recruiter

juni 6, 2025
3500 - 4800
Application ends: juni 19, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Corporate Recruiter


Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Directie P&O
De directie Personeel en Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van dit beleid en voor facilitaire zaken. De directie staat voor gericht beleid en goede dienstverlening. De directie P&O staat niet op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van de bedrijfsvoering. Door vraagstukken integraal en in samenwerking op te pakken bereiken we het gewenste resultaat, waarbij het belang van het Kadaster als organisatie voorop staat.   

Team Advies, Ondersteuning en Implementatie
Je wordt onderdeel van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI). Onze collegas zijn het verbindingspunt tussen de wensen van de directies en het beleid van de P&O-directie. Je komt terecht in een team van bevlogen collegas. Het team Recruitment bestaat uit 3 corporate recruiters en een campusrecruiter. Aansturing valt onder de manager AOI.  Je werkt samen met P&O adviseurs, collegas van beleid en twee administratieve ondersteuners. 

Opdracht 
Dit ga je doen: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het gehele werving & selectieproces; van vacature intake tot het arbeidsvoorwaardengesprek; 
  • Je zorgt voor een optimale candidate experience; 
  • Je onderhoudt contact met kandidaten en onze interne business en je adviseert hen vanuit jouw recruitmentexpertise; 
  • Je wacht niet tot je reacties binnen krijgt maar bent zelf actief op zoek naar kandidaten; 
  • Je volgt de ontwikkelingen op de markt en kijken continu naar hoe processen efficiënter ingericht kunnen worden.

Je werkt meestal op één van onze twee locaties in Apeldoorn. Soms ben je ook te vinden op andere locaties van het Kadaster, zoals Zwolle of Arnhem. Gedeeltelijk thuis werken hoort ook tot de mogelijkheden (maximaal 1 a 2 dagen per week). Deze opdracht wordt uitgevoerd onder feitelijke leiding en toezicht van het Kadaster, op grond van een detacheringsovereenkomst. 

Recruitment heeft voor jou geen geheimen. Met jouw bijdrage aan de (interne) doorstroom én het werven van nieuwe collegas bouw jij mee aan het Kadaster. Je gaat een belangrijke bijdrage leveren aan het vervullen van vacatures binnen het Kadaster.
Door je nieuwsgierigheid en creativiteit vind je nieuwe collegas voor het Kadaster. Door continu in gesprek te zijn met het management weet je waar de behoeften liggen. Kortom, stakeholdermanagement. Naast het opbouwen en onderhouden van relaties, blijf je up-to-date op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen. We vragen je dan ook actief mee te denken over wervingsstrategieën voor de komende jaren.  

De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Goed ingerichte toegangscontrole speelt hierbij een grote rol; wie mag gebruik maken van welke informatiesystemen, diensten en gegevens en om welke reden en hoe wordt dit goed beheerd zijn belangrijke themas die mede bepalen in welke mate de belangen van het Kadaster en de klant worden geborgd en op basis waarvan voldaan kan worden aan wettelijke eisen. 

 Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • SAP/Succesfactors Recruitment (Marketing); 
  • Excel office 365;
  • LinkedIn Recruiterseat; 
  • Opstellen talentpools; 
  • STAR-methoden of soortgelijke interviewtechnieken; 

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
Het volledige recruitmentproces draaien van A tot Z. Denk aan het schrijven van vacatureteksten volgens onze schrijfwijzer, selecteren en voordragen van kandidaten, het voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken; 

  • Talent sourcen en het aanmaken van talentpools; 
  • Samenwerken binnen het recruitment team; 
  • Relaties opbouwen en onderhouden met de business en potentiële kandidaten; 
  • Up-to-date blijven op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen en dit ook gebruiken in de praktijk.


Vereisten

1. Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 7 paginas A4;
3. Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als corporate recruiter;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als recruiter in een organisatie met meer dan 1000 werknemers.

Gunningscriteria 
6. Aantoonbare ervaring met STAR-interviewen, kennis van recruitmentprocessen en het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken (omschrijf dit in maximaal 100 woorden) (30 punten).
7. Aantoonbare ervaring in de werving van leidinggevende functies en zwaardere adviseurs profielen (omschrijf in maximaal 100 woorden) (30 punten).
8. Aantoonbare ervaring met LinkedIn recruiter seat (omschrijf dit in maximaal 100 woorden) (20 punten).
9. Aantoonbare ervaring met ATS-systemen (omschrijf in maximaal 100 woorden) (20 punten)

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Helicopterview;
  • Omgevingsbewust;
  • Adviesvaardigheid;
  • Overtuigingskracht;
  • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Klantgericht.

CV-eisen

Maximaal 4 paginas, opgesteld in het Nederlands.

Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 26 juni tussen 9.00 en 12.00 uur.

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 19 juni 2025 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.