Grond en Ontwikkeling – Programmeur MS Access Erfpacht werkvoorraadsysteem

juni 6, 2025
5700 - 6100
Application ends: juni 12, 2025
Apply Now

Solliciteer op deze baan

CV uploaden (doc, docx, pdf)

Opdrachtomschrijving

In de functie van Programmeur MS Access Erfpacht werk je bij de afdeling Erfpacht en Uitgifte van de gemeente Amsterdam. Deze voert onder meer contractwijzingen op erfpachtcontracten uit. Hiertoe is een logistiek werkvoorraadsysteem in MS Access gebouwd.

In dit logistieke systeem worden de contractwijzigingen als individuele producten/werkopdrachten ingevoerd. Deze producten worden in verschillende logistieke stappen gebouwd en per stap toegewezen aan individuele medewerkers. Door aanpassingen in de organisatie en vernieuwing van applicaties in de keten dienen diversen werk processen, workflows en koppelingen met andere applicaties te worden aangepast binnen het werkvoorraad systeem. Denk hierbij aan aanpassingen die onder andere moeten worden doorgevoerd worden in de richting van tijdschrijf en financiële applicaties.

Voor het realiseren van deze aanpassingen zoeken we een MS Access-programmeur met kennis van het reeds bestaande erfpachtstelsel van de gemeente Amsterdam.

Werkzaamheden

  • Organiseren gebruikersoverleggen; hierbij wensen en problemen bespreken en vastleggen in Jira.
  • Afstemming met Product Owner;
  • Applicatieverstoringen verhelpen;
  • Gebruikers ondersteunen;
  • Testsessies organiseren en uitvoeren;
  • Uitrol en begeleiding nieuwe releases.

Gemeentelijke organisatie

De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)

We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collegas zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collegas, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. We streven daarbij naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Dus wie jij ook bent: bij ons ben je van harte welkom!

De afdeling Informatievoorziening werkt voor het hele Cluster Ruimte en Economie en voorziet burgers, bedrijven en bezoekers van Amsterdam van informatie. Deze informatie is hoofdzakelijk gericht op erfpacht. We stellen de informatie ook beschikbaar voor onze stedelijke collegas en externe ketenpartners. In toenemende mate voorzien we zelfs apparaten van informatie. Dat doen we met softwaretoepassingen, gegevensbestanden en documentverzamelingen.

Eisen

– in de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam?

-U voegt het cv toe Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.

-beschikt minimaal over een hb0 werk- en denkniveau.

– heeft kennis van het Amsterdamse erfpachtstelsel.

-heeft goede kennis van SQL Server. Hierbij gaat het om het kunnen ontwikkelen van programmatuur in SQL Server.

– heeft minimaal 7 jaar kennis en ervaring als programmeur met: MS Access, MS Excel, MS Visual Basic for Applications, Oracle databases, Oracle-SQL.

– beschikt over kennis en ervaring met procesmodellering en tools als Cawemo.

Wensen

– heeft ervaring met het programmeren van logistieke systemen.

– heeft ervaring bij de lokale overheid.

– heeft minimaal 4 jaar kennis en ervaring met de administratieve vastlegging van erfpachtrechten in de backend van bedrijfsapplicaties zoals Hermes, Gogis, Apex WVS

-heeft ervaring met Scrum en Agile werken

Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via de knop bovenaan de pagina Apply now.